Kariera w Ekobenz
Gwarantujemy rozwój zawodowy poprzez udział w ciekawych i prekursorskich projektach oraz pracę w innowacyjnym na skalę światową Zakładzie Produkcyjnym.
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego i koleżeńską atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane poniższymi ofertami prosimy o przesłanie drogą mailową CV na adres: kadry@ekobenz.pl
Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nie zwracamy nadesłanych aplikacji.
ZAKŁAD PRODUKCJI
Bogumiłów, ul. Zachodnia 10, 97-410 Kleszczów
Biuro otwarte w godzinach: od 7:30 do 15:30
Oferty pracy
Poszukujemy doświadczonego Kierownika ds.techniczno-produkcyjnych, który chce uczestniczyć w projektach rozwoju nowych technologii produkcji paliw.
Twój zakres obowiązków:
• Zarządzanie kosztami produkcyjno-technicznymi
• Koordynacja prac w aspekcie,
-utrzymania ciągłości pracy instalacji,
-przygotowania instalacji i urządzeń do remontów, serwisów, modernizacji itp.
-przygotowania do rewizji i przeglądów maszyn i urządzeń
• Nadzór i udział w opracowywaniu harmonogramów postojów Instalacji, remontów, serwisów, modernizacji itp.
• Opracowywanie strategii i polityki produkcyjnej (wdrażania projektów inwestycyjnych, modernizacyjnych i optymalizacyjnych)
• Optymalizacja podległych procesów, wdrażanie usprawnień w celu efektywnego realizowania planu produkcyjnego
• Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w dziale produkcji
• Reprezentowanie spółki oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w obszarze techniczno – produkcyjnym
• Współpraca z Zarządem, Dyrektorem Zakładu i innymi działami spółki przy opracowywaniu i realizacji celów i planów
Oczekujemy:
• Wykształcenie wyższe techniczne, chemiczne
• Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w firmie produkcyjnej z branży paliwowej/chemicznej min. 2 lata
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Doświadczenie w realizacji projektów B + R
• Doświadczenie w optymalizacji procesów produkcyjnych i reorganizacji produkcji
• Znajomość przepisów BHP i ppoż, ochrony środowiska.
Oferujemy:
• Realny wpływ na rozwój firmy i jej strategię.
• Kluczową rolę w organizacji z szerokim zakresem odpowiedzialności
• Pakiet socjalny
• Atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zdecydowane na podjęcie współpracy proszone są o przesyłanie swojego CV na adres e-mail: kadry@ekobenz.pl
Dokumenty aplikacyjne prosimy opatrzyć klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ekobenz Sp. z.o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).".
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Ekobenz Sp. z o.o z siedzibą w Bogumiłowie ul.Zachodnia 10. Dane zbierane są na potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan możliwość prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Twój zakres obowiązków:
1. Operacyjne organizowanie i nadzorowanie pracy działu handlowego.
2. Tworzenie i rozwijanie relacji z kluczowymi Klientami i Partnerami biznesowymi, rozumienie ich specyficznych potrzeb i wymagań
3. Prowadzenie negocjacji umów i warunków współpracy z założeniem maksymalizacji zysków przy zachowaniu satysfakcji Klienta
4. Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją.
5. Monitorowanie zmian na rynku, analiza trendów konsumenckich i branżowych a także dostosowywanie strategii sprzedażowej do aktualnych potrzeb
6. Raportowanie bieżącej aktywności handlowej.
7. Poszukiwanie nowych kontrahentów: dostawców alkoholu etylowego oraz odbiorców produktów.
8. Ustanowienie właściwych procesów komunikacyjnych w dziale handlowym
9. Wzmacnianie rozpoznawalności marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
10. Ścisła współpraca z Dyrektorem Zakładu i Zarządem Spółki Ekobenz oraz z pozostałymi działami.
Oczekujemy:
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie w zarządzaniu, preferowane zarządzanie w firmie produkcyjnej z branży paliwowej/chemicznej min. 3 lata
• Biegła znajomość języka angielskiego
• Umiejętność tworzenia i realizacji strategii biznesowych
• Biegłe umiejętności negocjacyjne i zdolności analityczne w zakresie oceny danych oraz ryzyk
• Silne zdolności przywódcze oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
• Realny wpływ na rozwój firmy i jej strategię.
• Kluczową rolę w organizacji z szerokim zakresem odpowiedzialności
• Pakiet socjalny
• Przejrzyste i atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zdecydowane na podjęcie współpracy proszone są o przesyłanie swojego CV na adres e-mail: kadry@ekobenz.pl
Dokumenty aplikacyjne prosimy opatrzyć klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ekobenz Sp. z.o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).".
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Ekobenz Sp. z o.o z siedzibą w Bogumiłowie ul.Zachodnia 10. Dane zbierane są na potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan możliwość prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.